unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Interview met Unexus over het CorporatiePlein Online

Op 24 september vindt CorporatiePlein voor het eerst in de geschiedenis als hybride evenement plaats: online en op beperkte schaal offline in Expo Houten. Verreweg het grootste gedeelte van de bezoekers zal de tiende editie van CorporatiePlein online meemaken. Wat mogen ze verwachten op de virtuele beursstands en tijdens online kennissessies van de verschillende exposanten? CorporatieGids.nl ging hier alvast over in gesprek met directeur Wim Pullens van Unexus.

“Zekerheid is extra fijn tijdens onzekere tijden,” begint Wim het gesprek. “Daarom biedt Unexus de zekerheid van een partner die dankzij jarenlange ervaring weet hoe om te gaan met veranderende omstandigheden. Een voorbeeld daarvan zijn de nieuwe klanten die wij – soms van afstand – tijdens deze aparte periode mochten aansluiten op ons communicatieplatform; Unexus Connect.”

Gebruiksvriendelijk en laagdrempelig

Tijdens de beurs kunnen bezoekers onder andere meer te weten komen over het platform. “De hoeveelheid implementaties op afstand laat goed zien dat Unexus Connect gebruiksvriendelijk en laagdrempelig is, en binnen elke organisatie snel kan worden uitgevoerd. Door vaste en mobiele telefonie te integreren, zijn vaste werkplekken of aanwezigheid op kantoor niet nodig. En dankzij slimme routeringen en koppelingen met binnen de corporatie gangbare bedrijfsapplicaties, automatiseert Unexus Connect bestaande processen en klantinteracties. Daarbij blijven we proactief inspelen op ontwikkelingen; zo integreren we nu bijvoorbeeld ook met Microsoft Teams.”

Best practice

“Hoewel elke organisatie en infrastructuur anders is met eigen nuances, heeft Unexus een best practice deployment methode ontwikkeld waarbij de inrichting op maat van de organisatieprocessen wordt gerealiseerd,” gaat Wim verder. “Tijdens CorporatiePlein komen we graag in contact met corporaties om kennis te maken en te horen hoe wij kunnen helpen met bereikbaarheid, klantcontactprocessen en het verbeteren van inzicht. Unexus Connect is een intelligente omnichannelsoftware die alle inkomende en uitgaande communicatie centraal afhandelt en aflevert bij de juiste personen. Daarbij biedt Unexus Connect uitgebreide mogelijkheden op het gebied van rapportage, klanttevredenheids-onderzoeken en gesprekopnames voor training en coaching. Zo weet Unexus de corporatie optimaal te ontzorgen.”

Mogelijkheden live ervaren

Wie de mogelijkheden van Unexus tijdens het evenement live wil ervaren, is op de virtuele beursstand van Unexus aan het goede adres. “We geven enkele kennissessies waarin wij de mogelijkheden toelichten die wij bieden om effectief en klantvriendelijk contact met de huurders en ketenpartners te onderhouden. Door middel van een uitgekiend modulair platform worden alle interacties intelligent gerouteerd en gemanaged. Contactdata wordt verzameld om inzicht te krijgen over prestaties en gestelde KPI’s, zodat het management operationele en strategische keuzes kan maken. Bovendien worden een aantal corporatie specifieke modules belicht. Meer weten? Kom dan zeker gezellig een kijkje nemen!”


Aanmelden voor CorporatiePlein 2020 kan via deze link.

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen