De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Gister hebben we onze klanten geïnspireerd met onze visie op trends en ontwikkelingen die wij zien op het gebied van bereikbaarheid. In de Jaarbeurs MeetUP hebben we elkaar uitgebreid gesproken. Het was gezellig en we hebben gelachen. Fijn om elkaar weer face-to-face te kunnen ontmoeten!

Toekomst van bereikbaarheid

Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Kijk bijvoorbeeld naar Artificial Intelligence en de invloed daarvan op de dienstverlening van KCC’s. Zo vertelde Bert over hybride werken binnen het KCC met Microsoft Teams. We zetten daar steeds meer op in. Ook vertelde Niels over de kennisbank die we recent in ons platform hebben toegevoegd, de meerwaarde van omnichannel en whats’app. Wim liet onze ontworpen tool in voor Business Intelligence. Een grote meerwaarde voor meer datagedreven werken. We lieten zien hoe we nu met de WocoAPP steeds meer klantcontact kunnen stroomlijnen.

Werkgeluk als basis voor goed klantcontact

Alex Slavenburg van Happimotion kwam meer vertellen over werkgeluk als je veel hybride werkt. Hoe werk je dan lekker samen? Hij gaf tien concrete tips. Zo kun je leren van je fouten, moet je op zoek naar verbinding, wees overvloedig met oprechte complimenten en zorg dat je soms ook echt ‘uit’ staat. We sloten af met een Hooligan-energizer die klanten kunnen gebruiken bij (hybride) teamoverleggen. Kortom: met goede energie de zomer in!

Bedankt dat je er was

We willen alle klanten bedanken voor hun deelname. We konden zo elkaars ervaringen ook delen. Dank voor alle bijdragers: Blue-Mountain, Enreach NL, WocoAPP, Getekend Verslag, Happimotion, Jaarbeurs en natuurlijk UMTelecom!

Op de foto’s hieronder zie je een korte impressie van de dag, met als eerste foto ons getekende verslag!

Klik op het plaatje om in te zoomen

Lees ook

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...