Nieuws

Alle vormen van klantcontact laten samenkomen op één plek

Klantcontact heeft bij woningcorporaties de laatste jaren een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Met alle nieuwe digitale mogelijkheden hebben corporaties nu legio manieren om op een efficiënte manier te communiceren met bewoners. Unexus ondersteunt hen hierbij en vertelt op het evenement CorporatiePlein 2022 meer over het realiseren van een 360 graden beeld. Directeur Wim Pullens licht voor de beurs alvast een tipje van de sluier op: “Dit is dé manier om tevreden klanten en medewerkers te krijgen.”

Wat staat centraal op onze stand op CorporatiePlein 2022
Wij realiseren geïntegreerde communicatieplatformen waar alle vormen van klantcontact samenkomen op één plek. Slecht georganiseerd klantcontact met klanten is echt niet meer nodig met alle mogelijkheden in communicatie anno 2022. We vertellen bezoekers graag meer over onze mogelijkheden voor telefonie-oplossingen voor de hele organisatie, sturen op data met Business Intelligence en een omnichannel-inrichting voor optimaal en asynchroon klantcontact. Ook willen we de aandacht leggen op Microsoft Teams, waar we steeds meer in investeren. Bellen en hybride werken met Microsoft Teams? Dat kan binnen het Unexus Connect-platform.

Voor welke informatie en kennissessies kunnen bezoekers bij jullie terecht?
Op onze stand kunnen bezoekers ons platform bekijken en vertellen we graag meer over omnichannel, de ideale inrichting van telefonie en teams, business intelligence en nog veel meer.

Tijdens onze eerste kennissessie kunnen bezoekers verwachten om meer te leren over goede bereikbaarheid en service bieden aan je klanten. Daarin heeft een geïntegreerd communicatieplatform een grote meerwaarde. Met onze ervaring bij meer dan vijftig woningcorporaties delen we in deze kennissessie onze visie op optimaal klantcontact. We vertellen je graag over de talloze mogelijkheden van ons communicatieplatform.

Daarnaast vertellen we in de tweede kennissessie over optimale bereikbaarheid door onze integratie met Microsoft Teams Phone System. Hoe richt je je klantenservice in om optimale bereikbaarheid te behouden en verbeteren? En welke rol kan Microsoft Teams daarin spelen? Wij hebben voor verschillende woningcorporaties integraties van Microsoft Teams met ons eigen platform gerealiseerd. Tijdens deze kennissessie delen we over onze ervaringen voor efficiënt klantcontact.

Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Wij helpen corporaties verder door klantcontact efficiënt en volledig in te richten, gedacht vanuit de klantvraag. Door onze talloze mogelijke integraties is ons totale platform erop gericht om een 360 graden beeld op de klant te krijgen. Dit is een garantie voor tevreden klanten én je eigen medewerkers. Daarin denken we altijd met de organisatie mee en zetten we graag dat stapje extra.

Bron tekst: CorporatieMedia

Doorpraten over de mogelijkheden?

Unexus is op CorporatiePlein te vinden op stand 66. Kom langs op het CorporatiePlein, kaartjes kun je bestellen via de onderstaande knop.

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen