Nieuws

Unexus behaalt ISO 27001 certificering

Met veel trots kunnen we melden dat Unexus vanaf nu ISO 27001 gecertificeerd is. ISO 27001 is een wereldwijd erkende norm op het gebied van informatiebeveiliging en algemene bedrijfsrisico’s. De ISO 27001-norm specificeert strenge eisen voor het vaststellen, implementeren, uitvoeren, controleren, beoordelen, bijhouden en verbeteren van een gedocumenteerd Information Security Management System (ISMS). Het ISMS voor de ISO 27001 is echter geen statisch systeem, maar blijft voortdurend in ontwikkeling. Een dergelijk certificaat, verkregen na een onafhankelijke audit, is dan ook niet oneindig geldig. Door jaarlijkse interne en externe controles wordt gewaarborgd dat we blijvend aan de gestelde eisen voldoen.

Betrouwbare partner

Onze klanten en partners wisten het natuurlijk al langer; Uw informatie is bij Unexus in betrouwbare handen. Dankzij het ISO/IEC 27001-certificaat wordt nu ook officieel aangetoond dat de beveiliging van de bedrijfsinformatie bij Unexus nu, en in de toekomst, altijd veilig is. In deze tijd van diverse online en offline dreigingen is dat natuurlijk een geruststellend gevoel. We zijn dan ook erg trots en tevreden met deze volgende stap in onze bedrijfsvoering.

Over Unexus

Unexus ontwikkelt, implementeert en onderhoudt intelligente omnichannel software die alle inkomende en uitgaande communicatie centraal afhandelt en aflevert bij de juiste personen van een organisatie. Voor meer informatie over onze informatiebeveiliging neem contact op met IB manager John Palm op 035-7009769.

ISO certificering Unexus

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen