unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Unexus behaalt ISO 27001 certificering

Met veel trots kunnen we melden dat Unexus vanaf nu ISO 27001 gecertificeerd is. ISO 27001 is een wereldwijd erkende norm op het gebied van informatiebeveiliging en algemene bedrijfsrisico’s. De ISO 27001-norm specificeert strenge eisen voor het vaststellen, implementeren, uitvoeren, controleren, beoordelen, bijhouden en verbeteren van een gedocumenteerd Information Security Management System (ISMS). Het ISMS voor de ISO 27001 is echter geen statisch systeem, maar blijft voortdurend in ontwikkeling. Een dergelijk certificaat, verkregen na een onafhankelijke audit, is dan ook niet oneindig geldig. Door jaarlijkse interne en externe controles wordt gewaarborgd dat we blijvend aan de gestelde eisen voldoen.

Betrouwbare partner

Onze klanten en partners wisten het natuurlijk al langer; Uw informatie is bij Unexus in betrouwbare handen. Dankzij het ISO/IEC 27001-certificaat wordt nu ook officieel aangetoond dat de beveiliging van de bedrijfsinformatie bij Unexus nu, en in de toekomst, altijd veilig is. In deze tijd van diverse online en offline dreigingen is dat natuurlijk een geruststellend gevoel. We zijn dan ook erg trots en tevreden met deze volgende stap in onze bedrijfsvoering.

Over Unexus

Unexus ontwikkelt, implementeert en onderhoudt intelligente omnichannel software die alle inkomende en uitgaande communicatie centraal afhandelt en aflevert bij de juiste personen van een organisatie. Voor meer informatie over onze informatiebeveiliging neem contact op met IB manager John Palm op 035-7009769.

ISO certificering Unexus

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen