We werken meer en meer gedecentraliseerd en die groeiende mobiliteit stelt hogere eisen aan de klantenservice. Medewerkers werken tegenwoordig vaak aan de keukentafel in plaats van in de kantoortuin. Om overzicht te houden in de beschikbaarheid van collega’s is een dynamische koppeling met verschillende systemen noodzakelijk. Via Outlook, MS Teams of de mobiele App van Unexus bepaalt men de eigen beschikbaarheid en zorgt Unexus Connect als centraal platform voor inzicht en overzicht in de bereikbaarheid van alle collega’s. Ongeacht waar de fysieke werkplek is!

Overzicht én afhandeling van gesprek
• Eenvoudige bediening
• Overzicht geplande gesprekken
• Terug te bellen wachtrij

Statusoverzicht van alle collega’s
• Mobiele status
• Toestel status
• Agenda status
• Persoonlijke beschikbaarheid

Zoek collega’s en messaging
• Zichtbaarheid naam, afdeling, functie etc.
• Zoekfunctie
• Messaging (via sms, e-mail of chat)