unexus-contact-solutions-header


Unexus Platform

Bereikbaarheid voor de hele organisatie

Met het communicatieplatform van Unexus vergroot u de bereikbaarheid van uw organisatie. Door vaste en mobiele telefonie te integreren zijn vaste werkplekken niet nodig. Uw medewerkers zijn altijd via een vast nummer bereikbaar, ook al werken zij thuis of op flexplekken. Neemt er niemand op? Voor elke medewerker kan een individuele voicemail worden ingesteld.

Snel kunnen schakelen

De software laat direct zien of een medewerker aanwezig is en wat zijn telefoonstatus is. Door een koppeling met de agenda (bijvoorbeeld Outlook of Microsoft Teams) is de aanwezigheidsstatus van een medewerker altijd actueel. Zo wordt het voor de telefoniste en collega’s makkelijker om snel te schakelen en de klant optimaal van dienst te zijn.

Inzicht in communicatie

De rapportagetool biedt veel standaardrapporten. Hiermee krijgt u inzicht in bijvoorbeeld:

  • Het aantal ontvangen en afgehandelde telefoongesprekken.
  • De bereikbaarheid van afdelingen en medewerkers,
  • De snelheid waarmee klanten antwoord kregen.

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

2
Business Intelligence

Inzicht in je klantcontactdata met BI

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen