Iedereen zit te wachten op wat positiefs tijdens een overwegend negatieve periode. Nieuws waar je vrolijk van wordt! In dit kader melden wij met trots en groot genoegen dat we recent onze 50ste woningcorporatie als klant aan boord hebben. Welkom Casade!

Het is elke keer weer een grote blijk van vertrouwen naar onze organisatie waar we heel dankbaar voor blijven. We werken bij Unexus telkens weer hard om het gestelde vertrouwen waar te maken, en om alle medewerkers van de organisaties, en al hun klanten en bewoners, een zo goed mogelijke communicatie-ervaring te bieden.

We zijn inmiddels specialist binnen de woningcorporatiesector. Door alle uitgevoerde projecten beschikken we over relevante en actuele vakkennis. Hierdoor kunnen we adequaat acteren op specifieke wensen en ontwikkelingen. Wij weten wat er speelt binnen de branche en werken samen met onze klanten om, nu en in de toekomst, perfect aan te sluiten op hun behoeftes.

Een mijlpaal is geslagen; Nu op weg naar de volgende 50 woningcorporaties!


Neem contact op om te ondervinden wat Unexus voor uw corporatie, of andere organisatie, kan betekenen.

E: info@unexus.nl / T: 035 700 97 60

50 woningcorporaties

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...