Het jaar 2021 is een bijzonder jaar voor Unexus want we vieren hierin ons 10-jarig bestaan. Inmiddels 10 jaar geleden besloten Wim Pullens en Bert Boonstra om de krachten te gaan bundelen. Een samenwerking die zijn oorsprong al jaren eerder vond en in 2011 uiteindelijk officieel werd. De simpele vraag ‘Kunnen we niet voor onszelf beginnen?’ en een eerste businessplan gemaakt aan de keukentafel, heeft uiteindelijk geleid tot een succesvol en gezond toonaangevend internationaal bedrijf.

Gefeliciteerd Unexus

In de afgelopen 10 jaar is erg veel veranderd binnen Unexus en zeker ook daarbuiten. Daarom blijven we altijd meebewegen met de veranderende wereld en technologieën. De wensen van de klanten evolueren constant en Unexus zorgt dat de nieuwste trends en technieken altijd worden gevolgd en toegepast, hierbij anticiperend op de behoeftes uit de praktijk. Altijd vooruitstrevend en constant verbeteren staan hoog in het vaandel. Recente voorbeelden hiervan zijn het ondersteunen van het vele thuiswerken, spraakherkenning, de chatbot technologie, onze mobile App, de cloud oplossingen en de Microsoft Teams integratie.

Unexus is inmiddels actief in veel verschillende branches. Elke klant krijgt natuurlijk persoonlijke aandacht en een oplossing toegesneden op haar specifieke wensen. De bedrijfsstructuur van Unexus zorgt voor razendsnelle ondersteuning en een flexibele manier van werken die onze klanten uitermate goed waarderen. Meer dan 50 woningcorporaties en vele nationale en internationale organisaties hebben Unexus dan ook het vertrouwen gegeven en gebruiken het modulaire platform met haar uitgebreide rapportage- en analysemogelijkheden.

Kortom; er staat een fantastisch uitgangspunt voor de volgende 10 jaar Unexus. Helaas valt het jubileum in een tijd waarin feestjes online zijn en de felicitaties op afstand. We hopen tegen het einde van het jaar alsnog uitgebreider stil te staan bij deze heugelijke gebeurtenis; Want er is een heleboel om te vieren en trots op te zijn.

Lees ook

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...