Het jaar 2021 is een bijzonder jaar voor Unexus want we vieren hierin ons 10-jarig bestaan. Inmiddels 10 jaar geleden besloten Wim Pullens en Bert Boonstra om de krachten te gaan bundelen. Een samenwerking die zijn oorsprong al jaren eerder vond en in 2011 uiteindelijk officieel werd. De simpele vraag ‘Kunnen we niet voor onszelf beginnen?’ en een eerste businessplan gemaakt aan de keukentafel, heeft uiteindelijk geleid tot een succesvol en gezond toonaangevend internationaal bedrijf.

Gefeliciteerd Unexus

In de afgelopen 10 jaar is erg veel veranderd binnen Unexus en zeker ook daarbuiten. Daarom blijven we altijd meebewegen met de veranderende wereld en technologieën. De wensen van de klanten evolueren constant en Unexus zorgt dat de nieuwste trends en technieken altijd worden gevolgd en toegepast, hierbij anticiperend op de behoeftes uit de praktijk. Altijd vooruitstrevend en constant verbeteren staan hoog in het vaandel. Recente voorbeelden hiervan zijn het ondersteunen van het vele thuiswerken, spraakherkenning, de chatbot technologie, onze mobile App, de cloud oplossingen en de Microsoft Teams integratie.

Unexus is inmiddels actief in veel verschillende branches. Elke klant krijgt natuurlijk persoonlijke aandacht en een oplossing toegesneden op haar specifieke wensen. De bedrijfsstructuur van Unexus zorgt voor razendsnelle ondersteuning en een flexibele manier van werken die onze klanten uitermate goed waarderen. Meer dan 50 woningcorporaties en vele nationale en internationale organisaties hebben Unexus dan ook het vertrouwen gegeven en gebruiken het modulaire platform met haar uitgebreide rapportage- en analysemogelijkheden.

Kortom; er staat een fantastisch uitgangspunt voor de volgende 10 jaar Unexus. Helaas valt het jubileum in een tijd waarin feestjes online zijn en de felicitaties op afstand. We hopen tegen het einde van het jaar alsnog uitgebreider stil te staan bij deze heugelijke gebeurtenis; Want er is een heleboel om te vieren en trots op te zijn.

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...