Unexus Contact Solutions en Meester Electronics combineren een deel van de activiteiten onder de noemer UM Telecom. Zowel alle telecom diensten van Meester Electronics, als de vaste, mobiele en internet abonnementen van Unexus zullen worden ondergebracht in deze nieuwe organisatie.

MVNO

UM Telecom is een zogenaamde MVNO; een Mobile Virtual Network Operator, waardoor het op maat gemaakte GSM abonnementen kan aanbieden. Verder worden abonnementen aangeboden voor diverse (telefonie) activiteiten, waaronder vaste- (sip), mobiele abonnementen en internet verbindingen. Dankzij deze specialisatie is het eenvoudiger om gerichter onze klanten te bedienen.

Dienstverlening

Voor klanten die op dit moment hun (vaste en mobiele) telefonie activiteiten afnemen via Unexus, zal er niets veranderen. Ook klanten die op dit moment gebruik maken van de diensten van Meester Electronics zullen geen directe verandering merken. Door de specialisatie zal het serviceniveau en de dienstverlening verder toenemen.

Over Unexus:

Unexus Contact Solutions is een NederUnexuslandse organisatie die complete (tele)communicatie-oplossingen ontwikkelt en levert. Unexus helpt zo organisaties om hun bereikbaarheid te organiseren en optimale dienstverlening aan hun klanten te bieden. Hierdoor is het mogelijk om klantgericht en resultaatgericht te werken. Unexus is er op gericht bereikbaarheidsoplossingen te bieden aan bedrijven die professioneel contact met hun klanten willen hebben, in binnen- en buitenland. Dankzij de toepassing van de nieuwste technologieën is het mogelijk om dit contact gemakkelijk, efficiënt en betaalbaar tot stand te brengen.

Over Meester Electronics:

Meester ElectronicsSinds 1989 ontwikkelt, installeert en onderhoudt Meester Electronics diverse producttoepassingen op het gebied van telecommunicatie, brand- en inbraakbeveiliging en professioneel geluid. Van advies, installatie tot onderhoud; alles in één hand. Kennis, vindingrijkheid, visie en passie voor het vak zijn de pijlers waarop Meester is gevestigd. Hierbij worden de kennis en de kunde van het bedrijf gebruikt om technische problemen op een pro actieve wijze op te lossen. Dat gaat verder dan het enkel leveren en installeren van de juiste producten.

Vragen?

Voor vragen over UM Telecom verwijzen we u graag naar uw contactpersoon; of neem contact op met Unexus.

Lees ook

De impact van hybride werken op effectief klantcontact

Afwisselend thuis- en kantoordagen. Werkt dat ook voor klantcontact afdelingen? Ja, natuurlijk kan dat. Mits je het goed organiseert. In ...

Unexus Connect als unieke oplossing voor hulpdiensten in het VK

Als toonaangevende contactcenter-oplossing biedt Unexus oplossingen voor klanten in Nederland en daarbuiten, waaronder in het Verenigd Koninkrijk. Onlangs waren we ...

Ymere kiest voor omnichannel voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...