unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Eindejaarslancering: de Unexus Teams Client

Op de valreep van 2021 presenteren we u iets nieuws. We lanceren onze eigen Unexus Teams Client! Naast de al bestaande integratie met Microsoft Teams die we aanbieden, hebben we nu ook een eigen applicatie binnen Microsoft Teams.

Één applicatie

Naast de al mogelijke integratie van ons platform met Microsoft Teams is het nu ook mogelijk om een applicatie van het Unexus Connect platform binnen Microsoft Teams te gebruiken. Op deze manier hebben de gebruikers van deze Unexus Teams Client communicatiestromen en specifieke functionaliteiten van Unexus Connect op één centrale plek.

Deze Unexus Teams Client is aanvullend op onze al bestaande Client applicaties. U kunt er dus voor kiezen deze Client voor een paar medewerkers in te zetten of voor elke medewerker in uw organisatie. Door de aanvulling van de Unexus Teams Client op ons al bestaande aanbod bieden we nog meer mogelijkheden voor maatwerk.

De voordelen van Microsoft Teams en Unexus Connect integraties

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Wilt u ook efficiënt & hybride werken aan klantcontact?

Uiteraard wilt u weten welke opties er zijn binnen de Microsoft Teams integraties. Daarom hebben we speciaal een whitepaper geschreven waarbij we antwoord geven op uw vragen. Download hem via de knop hieronder!

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen