Unexus ondersteunt jouw organisatie met de nieuwste technologieën om een zo goed mogelijke bereikbaarheid te garanderen. Het is van groot belang hier geregeld een analyse op los te laten om te kijken of de gewenste bereikbaarheid inderdaad bereikt wordt. Supervisors spelen hierin een belangrijke rol. Als supervisor heb je diverse rapportagemogelijkheden. Als je regelmatig de juiste rapporten genereert, kun je de prestaties van het call center analyseren en eventuele verbeterpunten definiëren.

De training

In deze eendaagse, klassikale training worden de belangrijkste rapporten besproken, gemaakt en geïnterpreteerd. Na afloop zijn de supervisors in staat om het call center te analyseren en conclusies te trekken. De deelnemers nemen zelf hun laptop mee, zodat ze live op hun eigen systeem kunnen meekijken en de opgaven kunnen uitvoeren.

In deze training gaan wij ervan uit dat deelnemers kennis heeft over de basisfunctionaliteit van de supervisormodule. Als je hierover twijfelt, wordt geadviseerd eerst de Basistraining Supervisor te volgen.

Inhoud: Unexus Supervisor Rapportage

Rapportage

  • Opbouw Call Flow, overzicht terminologie
  • Samenvattingsrapport
  • Wachtrij rapporten
  • Interview rapporten
  • Agenten rapporten
  • Gespreksopname rapporten
  • Afdeling/Groep Analyse

Zoekfunctie

Verbeterplan opstellen, op basis van de rapporten

Na afloop quiz & evaluatie

Praktische informatie

Trainingsmateriaal: Hand-outs met presentatie en opgaven.
Locatie: Tolweg 3-IV, 3741 LM, Baarn
Kosten: € 325
Datum: 5 april 2023
Tijdstip: 09:00 – 16:00 uur

Andere trainingen

Wilfred-Bassie-trainer-Unexus

Voor meer informatie omtrent deze trainingen kunt u terecht bij onze trainer Wilfred Bassie, telefoon: 088 7620 466

Aanmelden

Trainingen

Deelnemers

Geef hier alle deelnemers (inclusief jezelf indien van toepassing) op die willen deelnemen. Per regel 1 naam en e-mailadres.
Privacy
Inhoud
Bezig met versturen