Renault Nieuwendijk is sinds 1980 een begrip in de regio in de mobiliteitsbranche. Het familiebedrijf begon in Aalsmeer en is in de loop der jaren uitgebreid met vestigingen in Amstelveen, Uithoorn, Hoofddorp, Hillegom en Lijnden. Sinds de oprichting heeft Nieuwendijk altijd een focus gehad op het blijven innoveren op het gebied van organisatorische en technische ontwikkelingen. Hierdoor blijft Nieuwendijk continue inspelen op de veranderende behoeften van de klant.

Renault Nieuwendijk kiest voor Unexus

Als onderdeel van deze klantgerichte innovaties, heeft het autobedrijf haar klantenservice een upgrade gegeven door de bestaande telefonie structuur te vervangen door een innovatief communicatieplatform. Door te kiezen voor een vast-mobiel integratie, presence management en applicatiekoppelingen binnen Unexus Connect worden alle vestigingen ‘gekoppeld’ en is de flexibiliteit van de oplossing gewaarborgd. Toevoegen van nieuwe medewerkers of extra kanalen worden gemakkelijk mogelijk gemaakt.

Zo houdt Renault Nieuwendijk, in samenwerking met Unexus, ook voor de klantcommunicatie, de klant centraal.

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

Oplossing

  • Unexus Connect

  • Vast-Mobiel integratie

  • Presence Management

Integratie

  • Active Directory