unexus-contact-solutions-header

Klantcase

Waarom Aalborg Portland/Unicon koos voor het telefonie platform van Unexus

In 2012 introduceerde Unicon, die eigendom is van Aalborg Portland, een nieuwe organisatie op basis van 41 fabrieken in Denemarken.

Tot die tijd waren er 3 centrale call centers die oproepen ontvingen van locale eenheden. Nu worden oproepen van klanten automatisch gerouteerd naar de dichtsbijzijnde fabriek. Met de hosted contact center oplossing van NcoreConnect worden de belangrijkste eisen beantwoord die Unicon stelde aan. Namelijk de goede behandeling van telefoontjes, gedetailleerde rapportages, automatische routering van de gesprekken in de 41 fabrieken en de follow up van de inkomende gesprekken.

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

unicon-logo

Oplossing

Integratie

dit-is-unexus

Dit is Unexus

Een professionele no-nonsense partner die bedrijven maximaal ontzorgt.

Wij bieden de modernste technologie, maar het zijn nog altijd mensen die het verschil maken. Geen bedrijf is hetzelfde, onze ervaren specialisten zorgen voor een communicatie-oplossing die daadwerkelijk werkt en past bij de wensen van uw organisatie.

Blijf op de hoogte

Wilt u op de hoogte blijven? Meld u dan aan voor onze nieuwsbrief.

Nee bedankt.