Bereikbaarheid voor de hele organisatie

 

De geïntegreerde UCS VoIP telefonie module zorgt voor optimale bereikbaarheid van uw organisatie. Het centrale telefoonboek toont de beschikbaarheid van alle medewerkers van een organisatie en u belt uw collega met één klik. Voor iedere gebruiker is een individuele voicemail beschikbaar. Door de integratie van vaste en mobiele telefonie zijn vaste werkplekken niet nodig. ‘Mobiel tenzij’ is hierbij een veel voorkomend beleid. Dit betekent dat er vooral met mobiele telefoons wordt gebeld, wat mobiliteit van uw medewerkers makkelijker maakt. Uw medewerkers kunnen prima thuis of op flexplekken werken, terwijl ze toch via een vast nummer bereikbaar zijn.

De overzichtelijke bedienpost interface laat alle informatie zien om inkomende gesprekken snel te kunnen verwerken en de klant optimaal van dienst te zijn. De telefoniste/receptie kan eenvoudig telefoonnummers opzoeken, agenda’s van medewerkers inzien of de contacthistorie raadplegen. Veelgebruikte nummers en adressen zijn met één klik toegankelijk.

Presence management is de geïntegreerde functie in UCS voor aanwezigheids- en beschikbaarheidsinformatie.

Vanuit de overzichtelijke gebruikersinterface is de aanwezigheid en telefoonstatus van medewerkers direct zichtbaar. Door een koppeling met de agenda (bijvoorbeeld Outlook) is de aanwezigheidsstatus van een medewerker altijd actueel. Zo wordt het voor de telefoniste makkelijker om de spil te zijn tussen medewerkers, klanten en leveranciers. Uw klanten en relaties zullen de efficiënte dienstverlening zeer waarderen.

De rapportagetool binnen UCS biedt al heel veel standaardrapporten. Deze rapportages geven u inzicht in bijvoorbeeld:

  • het aantal ontvangen en afgehandelde telefoongesprekken;
  • de bereikbaarheid van afdelingen en secretariaten in de organisatie;
  • de snelheid waarmee klanten antwoord kregen.

 

Multichannel klantenservice

Klanten zijn de levensader van iedere organisatie. In de steeds verdergaande digitalisering verwachten zij via het media kanaal van hun keuze met organisaties contact te kunnen hebben 24×7. Met de Unexus oplossing kunt u hier in voorzien.

Het Unexus Multichannel Contact Center is een communicatie oplossing voor iedere organisatie die hoge eisen stelt aan professionele klantenservice. Met geïntegreerde modules voor routering van alle kanalen, gespreksopname, monitoring, klantentevredenheidonderzoek en outbound module kunt u continu de kwaliteit bewaken en zo nodig bijsturen. Via een menukaart kunt zelf de functies selecteren die het beste aansluiten bij uw klantprocessen.

Telefoon, e-mail, webchat, SMS, WhatsApp, video en andere tekst kanalen worden via dezelfde universele wachtrij en intelligente routeringsmechanisme gerouteerd naar de juiste medewerker of afdeling. Door identificatie van de beller en koppeling met het CRM of ERP systeem krijgt de medewerker direct de juiste klantkaart gepresenteerd. U bepaalt zelf wat de optimale criteria voor routering van klantcontacten binnen uw organisatie zijn.

Alle interacties met uw klanten en backoffice afdelingen worden vastgelegd en levert kant-en-klare rapportages op. Dit biedt volledig inzicht in de klantcontacten, de afhandeling en de prestaties. U kunt real-time monitoren of uw organisatie bereikbaar is volgens de SLA-afspraken die u intern heeft gemaakt. Naast de geïntegreerde rapportages kan de data eenvoudig worden ingelezen in een BI tool voor analyse en management rapportage.

Met de geïntegreerde gespreksopname, quality monitoring applicatie en klanttevredenheidonderzoek module heeft u continu een 360° beeld van de kwaliteit die uw organisatie levert. Via gerichte training en coaching kunt u de kwaliteit bewaken. De geavanceerde supervisor omgeving biedt alle mogelijkheden om de prestaties te bewaken en bij te sturen wanneer nodig.

Met de geïntegreerde selfservice module van het UCS Multichannel Contact Center kunt u klanten 24 uur per dag een goede service bieden. Hiermee kunnen geautomatiseerde processen snel en betaalbaar binnen uw organisatie worden opgezet. Dit vergroot de klanttevredenheid en verlaagt uw kosten.

Applicatie integratie

 

U haalt nog meer uit Unexus Communications Server door ons communicatieplatform te integreren met uw bestaande IT-omgevingen en bedrijfsapplicaties. Van kennisbank tot agenda, van tools voor planning tot software voor kwaliteitsbewaking.

Vanuit één gebruiksvriendelijke omgeving kunnen uw medewerkers alle communicatie met klanten afhandelen én alle relevante kennis binnen uw organisatie raadplegen. Bovendien worden alle klantcontacten centraal in UCS vastgelegd en kunt u de kwaliteit monitoren.

In sommige situaties kan gebruik gemaakt worden van uitgaand klantcontact d.m.v. telefoon of SMS om herinneringen te sturen. Dit kunnen afspraakherinneringen zijn maar ook herinneringen voor betaling van openstaande huur of andere rekeningen. Door integratie van UCS met andere applicaties kunt u uw klant een betere en snellere service bieden. Uw communicatieprocessen worden efficiënter en daardoor ook goedkoper.

Wij hebben UCS al succesvol met uiteenlopende applicaties geïntegreerd, voor organisaties in binnen- en buitenland. Van standaard CRM-omgevingen als SAP of Microsoft tot applicaties die specifiek voor klanten zijn ontwikkeld.

De openheid van ons communicatieplatform maakt integratie met uw bedrijfsapplicaties en IT-omgeving eenvoudig en voordelig. Natuurlijk geven wij u hierbij deskundig advies.

Voordelen van integratie met business applicaties kunnen zijn:

  • Betere klantervaring doordat alle informatie beschikbaar is
  • Kortere gesprekken doordat informatie sneller beschikbaar is en vermijden van doorverbinden
  • Besparing op mankracht door gebruik van self-service en geautomatiseerde processen
  • Hogere productiviteit door het sturen van herinneringen
  • Betere geïntegreerde rapportage

Voorbeelden van integraties:

  • Iris: kennis- en klantvolgsysteem van Kubion
  • Microsoft: Lync, Outlook / Exchange, Active Directory en meer
  • Injixo: Work Force Management
  • Bumicom: software voor kwaliteitsbewaking
  • Green Valley : portaal voor kennismanagement
  • Aareon: kennis- en klantvolgsysteem

Alles in één communicatie oplossing

 

De Unexus oplossing is een software only oplossing en gebaseerd op de laatste Microsoft technologieën, waardoor het naadloos past in iedere moderne ICT (cloud based) infrastructuur. UCS draait op slechts één standaard Windows server binnen een gevirtualiseerde omgeving. Het integreert met Active Directory en slaat alle data op in een SQL server database.

Dit levert de volgende voordelen op:

  • Lagere cost of ownership door standaardisatie
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snelle ingebruikname

Unexus Communications Server is schaalbaar en wordt gebruikt in zowel kleine als grote organisaties en contact centers. Voor elke organisatie hebben we een passende oplossing.

UCS is in-house ontwikkeld volgens de laatste Microsoft technology en tools. Er wordt gebruik gemaakt van open standaarden om maximale compabiliteit te verzekeren.

Unexus Communications Server is ook uitermate geschikt voor een (private) cloud of een gehoste omgeving. Via de web portal kunnen de client applicaties gedownload en gestart worden en is alle functionaliteiten direct beschikbaar. Een webbrowser is het enige dat u nodig hebt.

Voordelen eigen ontwikkeling:

  • Onbeperkt schaalbaar en groeit met uw organisatie mee
  • Functionele flexibiliteit en korte implementatietijden
  • Optie tot maatwerk nu of in de toekomst
  • Mogelijkheid tot hergebruik van IP phones

Voordelen cloud platform:

  • Flexibiliteit: U kunt altijd en overal werken
  • Kort opstartperiode (kwestie van dagen, geen weken)
  • Betalen naar gebruik
  • Geen IT expertise vereist

Unexus Connect 365

Eenvoudiger samenwerken en slimmer communiceren door telefonie toe te voegen aan Office 365

Volwaardige telefonie en vast-mobiel integratie toevoegen aan Office 365 kan nu met Unexus Connect 365. Unexus Connect 365 is een cloudgebaseerde telefonieoplossing voor iedere organisatie met Office 365 en die moderne communicatie behoeften heeft zonder daarin te willen investeren. Van een receptie functie tot een volwaardig multichannel klantenservice en vast-mobiel integratie. Volledig geïntegreerd met Office 365, e-mail, agenda en Skype voor bedrijven. Hoe ideaal is dat!

Unexus Connect 365 is dé oplossing voor bedrijven die bereikbaarheid, gemak en goede klantenservice via moderne digitale kanalen hoog in het vaandel hebben staan.