Nieuws

Welkom bij onze kennissessies op het Corporatieplein

Herken je dit? Je wilt goede bereikbaarheid en service bieden aan je klanten. En daarin ook je medewerkers ondersteunen om hybride te werken, bijvoorbeeld door te bellen met Microsoft Teams. Dit is zeker mogelijk met ons geïntegreerde communicatieplatform! We laten graag zien hoe. Welkom bij stand 66 op het Corporatieplein 2022!

Waarom langskomen op het Corporatieplein?

Iedereen is welkom om aan te sluiten en de verschillende kennissessies bij te wonen. Vooral interessant als je op zoek bent naar een geïntegreerd platform waar je alle vormen van communicatie kunt samenbrengen, speelt met het idee om omnichannel aan te bieden binnen het KCC óf een partner wilt die volledige integratie met Microsoft 365 en Microsoft Teams kan realiseren.

De sessies geven wij doorlopend twee verschillende kennissessies op onze stand. Ze starten elk heel en half uur. Wat kun je verwachten van de sessies?

Kennissessie 1: Ontdek de meerwaarde van een geïntegreerd communicatieplatform

Je wilt goede bereikbaarheid en service bieden aan je klanten. Daarin heeft een geïntegreerd communicatieplatform een grote meerwaarde! Met onze ervaring bij meer dan 50 woningcorporaties delen we in deze kennissessie onze visie op optimaal klantcontact. We vertellen je graag over de talloze mogelijkheden van ons communicatieplatform.

Kennissessie 2: Realiseer optimale bereikbaarheid door Unexus integratie met Microsoft Teams Phone System

Hoe richt je je klantenservice in om optimale bereikbaarheid te behouden en verbeteren? En welke rol kan Microsoft Teams daarin spelen? Wij hebben voor verschillende woningcorporaties integraties van Microsoft Teams met ons eigen platform gerealiseerd. Tijdens deze kennissessie delen we over onze ervaringen voor efficiënt klantcontact!

Welkom op stand 66 op 22 september in de EXPO Houten!

Registreer gratis voor het Corporatieplein 2022

CorporatiePlein is uitsluitend te bezoeken door medewerkers in dienst van een woningcorporatie. Ben je in loondienst werkzaam bij een woningcorporatie? Registreer je dan gratis als bezoeker van CorporatiePlein, Bedrijfsvoering & ICT-Innovatiebeurs voor woningcorporaties, op donderdag 22 september 2022 in Expo Houten.

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen