unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Unexus verwelkomt nieuwe Operations & Support Manager

De afgelopen roerige tijd heeft in de hele wereld voor de nodige uitdagingen gezorgd. Ondanks dat gaan we volop door met de groei en het constante verbeteren van Unexus. Het aangaan van uitdagingen en het aandragen van oplossingen is gelukkig precies ook wat de passie en specialisatie is van onze nieuwste collega; Operations & Support Manager Henk Rikkengaa. Henk gaat bij Unexus zorgen voor verdere verbetering en professionalisering van de bedrijfsvoering door de processen te evalueren en te optimaliseren.

Een verleden in project- en programma management, management consultancy en team management hebben bij Henk een basis gelegd om de continue groei van Unexus te begeleiden en tegelijkertijd de performance levels te verhogen.

Henk vertelt:

“Door te werken aan een motiverende omgeving en bedrijfscultuur geef ik teams de mogelijkheid zelf de regie te nemen en uit te blinken in wat ze doen. Iedereen dus op de juiste plek zetten en ze de juiste rol in hun eigen kracht geven.

Nu bij Unexus krijg ik de kans om mijn eerder opgedane kennis te combineren met een commercieel aspect en dat bij een florerend bedrijf met een heleboel potentie. De eerste dagen hebben voor mij bevestigd dat mijn keuze de juiste was en ik een leuk takenpakket op mijn bureau heb liggen. Buiten het warme welkom heb ik mijn collega’s ervaren als professionele mensen met erg veel intrinsieke motivatie. Dit maakt mijn werk uiteraard een stuk aangenamer.

Voor onze klanten ga ik hard werken om te zorgen dat alle Unexus activiteiten optimaal gestroomlijnd zijn, onze niveaus van dienstverlening worden verhoogd en we onze service levels blijven behalen.

Op het werkgebied liggen mijn passies op het gebied van samenwerking en bedrijfsoptimalisatie, maar op persoonlijk vlak ben ik gek op klimmen. Dat is voor mij een heerlijke uitlaatklep en een manier om uitdagingen en puzzels op te lossen terwijl ik lekker aan het sporten ben.”

Van harte welkom Henk.

Wil je graag contact met Henk? Dat kan!

L: LinkedIn / E: henk.rikkengaa@unexus.nl / T:

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen