unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Unexus partner van het KCC-congres

In de afgelopen periode is de druk op de klantenservice van veel organisaties toegenomen. Klanten (burgers, huurders) zijn veeleisender geworden, hebben meer behoefte aan waardevol menselijk contact, goede informatie en snelle ontzorging. Klantenteams moesten hier snel op inspelen terwijl de medewerkers zelf geconfronteerd werden met de nieuwe realiteit van het hybride werken.

Uit de praktijk van het KCC 

Unexus is op 7 oktober a.s. partner van het KCC-congres. Al ruim 10 jaar realiseert Unexus voor haar klanten de best mogelijke klantervaring met een innovatief platform waarin alle klantcommunicatie samenkomt. Op het KCC-congres laten we zien hoe onze klanten met deze uitdagingen omgaan en welke inzichten ze inzetten om de klantenservice naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld door gebruik te maken van inzichten in het berichtenverkeer met je klant, razendsnel nieuwe contactkanalen in te zetten en de capaciteit op te schalen. Of juist door het hybride werken duurzaam in te richten voor de hele organisatie. Op het congres vertellen 4 van onze klanten over hun specifieke situatie en hoe ze hiermee om zijn gegaan: GGD Brabant-ZO, Gemeente Oss, Thuisvester en Woonstad.

Meten is weten 

Inzicht in het communicatieverkeer is voor managers en organisaties essentieel om klantbehoeften te herkennen en customer journeys te optimaliseren. Met de gedachte ‘meten is weten’ heeft Unexus in samenwerking met Blue-Mountain een BI oplossing ontwikkeld. Unexus verzamelt met het Unexus Connect platform data over iedere klantinteractie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en processen te optimaliseren. Met de Unexus Connect BI template ontsluiten we deze data en tonen we in één oogopslag belangrijke KPI’s en analyses waarmee je je klantcommunicatie en daarmee de klantbeleving enorm kunt verbeteren.  

Microsoft Teams integratie 

Het ‘hybride werken’ is de nieuwe norm geworden en technologieën zoals Microsoft Teams helpen hierbij. Daarom heeft Unexus een integratie gerealiseerd met Teams. De koppeling met Teams maakt het bijvoorbeeld mogelijk om de status te synchroniseren met de Unexus telefonie-omgeving en meer. De intelligentie van het Unexus platform blijft daarbij behouden wat de combinatie Teams & Unexus erg gebruiksvriendelijk en krachtig maakt. Hoe dit in de praktijk werkt laten we je graag zien. 

We kijken ernaar naar uit om je weer ‘live’ te begroeten op onze stand. Je vindt Unexus in de centrale ruimte ingang Podium 3!

Datum: 7-10-2021 
Locatie: Spant! in Bussum  
Meer informatie en tickets via: Klant Contact Centrum (KCC) Congres

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen