unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Unexus lanceert vernieuwde website – uitgebreid met een webshop!

Unexus, leverancier van het omni-channel klantcontact platform, zorgt voor constante updates en innovaties aan zowel haar platform als de bijbehorende apps. Dit keer is de website onder handen genomen. Een fris(ser) design en een verbeterde gebruikerservaring ligt aan de basis van de nieuwe website.

Een frisse, nieuwe uitstraling en een slimme webshop – zo blijven we onze klanten maximaal bedienen en laten we duidelijk zien wat we kunnen bieden!

Wim Pullens – Directeur

Webshop

Belangrijke toevoeging aan de website is de nieuwe webshop – waarbij het voor onze klanten gemakkelijk mogelijk is gemaakt om hardware te bestellen. Telefoontoestellen en/of headsets en accessoires zijn beschikbaar in de webshop. Klanten ontvangen een inlog waarmee de webshop beschikbaar wordt. Hierdoor is het bestelproces eenvoudig gemaakt – bestellingen worden achteraf maandelijks gefactureerd.

Klantervaring

Klanten van Unexus hebben vaak de vraag welke hardware het beste aansluit bij hun specifieke wensen en processen. De Unexus consultants kunnen hier vaak een goed en specifiek antwoord op geven – sommige merken en producten zijn uitgebreid getest door de Unexus specialisten. Speciaal hiervoor is een aantal producten aangemerkt met ‘Aanbevolen door Unexus’, waarbij een gegarandeerde ‘connectie’ is tussen het Unexus Connect platform en deze geselecteerde hardware.

Website

De vernieuwde website van Unexus is op 2 april gelanceerd. www.unexus.nl is nu te bekijken in de vernieuwde omgeving. Vanaf dat moment is ook de webshop beschikbaar: www.shop.unexus.nl.

Voor vragen over de website of webshop van unexus, neem vooral contact met ons op: marketing@unexus.nl

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen