unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Kom ook naar de Unexus klantendag!

Ook in 2019 organiseert Unexus de klantendag. Op de klantendag kijken we terug op het afgelopen jaar van Unexus, nodigen wij interessante sprekers uit om te komen vertellen over thema’s die boeiend is voor onze klantenkring en hopen we onze klanten te inspireren met onze nieuwe features. Daarbij kijken we ook naar toekomstige ontwikkelingen en de mogelijkheden die de Unexus software biedt voor onze klanten. Op donderdag 5 september organiseert Unexus de Klantendag 2019 in het Museum voor Beeld en Geluid in Hilversum.

Jaarthema van Unexus klantendag

Dit jaar richt de klantendag zich op de ontwikkelingen van de toekomst en daarmee de mogelijkheden die Unexus biedt, met o.a. Artificial Intelligence, qualitymonitoring en een blik in de toekomst! Zo komen er externe sprekers vertellen over Chatbotfuncties in klantcommunicatie en welke wensen en eisen de klant van de toekomst heeft. Ook vertellen we onze klanten graag over manieren waarop de controle op kwaliteit kan worden ingericht en onderhouden.

De locatie

Dit jaar organiseren we ons event in het mooie Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. Als bonus kunnen onze klanten na ons event met lunch ook de Experience van Beeld en Geluid bezoeken!

Kom ook!

Wil jij ook komen en ben je klant van Unexus, of wil je dat worden? Geef je dan snel op via of bel ons via +31 35 7009 760.

Heb je speciale dieetwensen? Geef dit dan ook even aan ons door.

Over Unexus

Unexus ontwikkelt, implementeert en onderhoudt intelligente omnichannel software die alle inkomende en uitgaande communicatie centraal afhandelt en aflevert bij de juiste personen van een organisatie. Wij versimpelen het leven van onze klanten door kwalitatief lopende communicatie te verzorgen en daarmee tevreden customercontact te garanderen.

Kopjes koffie, cappucino en espresso worden met twee handen gedeeld.
Kom je ook een kop koffie of thee met ons drinken bij Beeld en Geluid in Hilversum?
Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen