Ook in 2019 organiseert Unexus de klantendag. Op de klantendag kijken we terug op het afgelopen jaar van Unexus, nodigen wij interessante sprekers uit om te komen vertellen over thema’s die boeiend is voor onze klantenkring en hopen we onze klanten te inspireren met onze nieuwe features. Daarbij kijken we ook naar toekomstige ontwikkelingen en de mogelijkheden die de Unexus software biedt voor onze klanten. Op donderdag 5 september organiseert Unexus de Klantendag 2019 in het Museum voor Beeld en Geluid in Hilversum.

Jaarthema van Unexus klantendag

Dit jaar richt de klantendag zich op de ontwikkelingen van de toekomst en daarmee de mogelijkheden die Unexus biedt, met o.a. Artificial Intelligence, qualitymonitoring en een blik in de toekomst! Zo komen er externe sprekers vertellen over Chatbotfuncties in klantcommunicatie en welke wensen en eisen de klant van de toekomst heeft. Ook vertellen we onze klanten graag over manieren waarop de controle op kwaliteit kan worden ingericht en onderhouden.

De locatie

Dit jaar organiseren we ons event in het mooie Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. Als bonus kunnen onze klanten na ons event met lunch ook de Experience van Beeld en Geluid bezoeken!

Kom ook!

Wil jij ook komen en ben je klant van Unexus, of wil je dat worden? Geef je dan snel op via of bel ons via +31 35 7009 760.

Heb je speciale dieetwensen? Geef dit dan ook even aan ons door.

Over Unexus

Unexus ontwikkelt, implementeert en onderhoudt intelligente omnichannel software die alle inkomende en uitgaande communicatie centraal afhandelt en aflevert bij de juiste personen van een organisatie. Wij versimpelen het leven van onze klanten door kwalitatief lopende communicatie te verzorgen en daarmee tevreden customercontact te garanderen.

Kopjes koffie, cappucino en espresso worden met twee handen gedeeld.
Kom je ook een kop koffie of thee met ons drinken bij Beeld en Geluid in Hilversum?

Lees ook

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...

Kom je ook naar de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024?

We nodigen je graag uit voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag 2024! Tijdens onze kennissessie vertellen we meer over de meerwaarde ...

Unexus heeft ISO 9001 én ISO 27001 verlenging behaald!

We hebben onze jaarlijkse audits achter de rug. We kunnen melden dat beide ISO-certificeringen dit jaar zijn verlengd! Daar zijn ...

Woningstichting Portaal tekent voor Unexus platform

Feest, want onze nieuwste klant Portaal heeft formeel getekend en is zo de samenwerking met Unexus aangegaan! Woningstichting Portaal schrijft ...