Nieuws

Unexus is jarig! Al 10 jaar vooruitstrevend en klantgericht.

Het jaar 2021 is een bijzonder jaar voor Unexus want we vieren hierin ons 10-jarig bestaan. Inmiddels 10 jaar geleden besloten Wim Pullens en Bert Boonstra om de krachten te gaan bundelen. Een samenwerking die zijn oorsprong al jaren eerder vond en in 2011 uiteindelijk officieel werd. De simpele vraag ‘Kunnen we niet voor onszelf beginnen?’ en een eerste businessplan gemaakt aan de keukentafel, heeft uiteindelijk geleid tot een succesvol en gezond toonaangevend internationaal bedrijf.

Gefeliciteerd Unexus

In de afgelopen 10 jaar is erg veel veranderd binnen Unexus en zeker ook daarbuiten. Daarom blijven we altijd meebewegen met de veranderende wereld en technologieën. De wensen van de klanten evolueren constant en Unexus zorgt dat de nieuwste trends en technieken altijd worden gevolgd en toegepast, hierbij anticiperend op de behoeftes uit de praktijk. Altijd vooruitstrevend en constant verbeteren staan hoog in het vaandel. Recente voorbeelden hiervan zijn het ondersteunen van het vele thuiswerken, spraakherkenning, de chatbot technologie, onze mobile App, de cloud oplossingen en de Microsoft Teams integratie.

Unexus is inmiddels actief in veel verschillende branches. Elke klant krijgt natuurlijk persoonlijke aandacht en een oplossing toegesneden op haar specifieke wensen. De bedrijfsstructuur van Unexus zorgt voor razendsnelle ondersteuning en een flexibele manier van werken die onze klanten uitermate goed waarderen. Meer dan 50 woningcorporaties en vele nationale en internationale organisaties hebben Unexus dan ook het vertrouwen gegeven en gebruiken het modulaire platform met haar uitgebreide rapportage- en analysemogelijkheden.

Kortom; er staat een fantastisch uitgangspunt voor de volgende 10 jaar Unexus. Helaas valt het jubileum in een tijd waarin feestjes online zijn en de felicitaties op afstand. We hopen tegen het einde van het jaar alsnog uitgebreider stil te staan bij deze heugelijke gebeurtenis; Want er is een heleboel om te vieren en trots op te zijn.

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen