unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Unexus is jarig! Al 10 jaar vooruitstrevend en klantgericht.

Het jaar 2021 is een bijzonder jaar voor Unexus want we vieren hierin ons 10-jarig bestaan. Inmiddels 10 jaar geleden besloten Wim Pullens en Bert Boonstra om de krachten te gaan bundelen. Een samenwerking die zijn oorsprong al jaren eerder vond en in 2011 uiteindelijk officieel werd. De simpele vraag ‘Kunnen we niet voor onszelf beginnen?’ en een eerste businessplan gemaakt aan de keukentafel, heeft uiteindelijk geleid tot een succesvol en gezond toonaangevend internationaal bedrijf.

Gefeliciteerd Unexus

In de afgelopen 10 jaar is erg veel veranderd binnen Unexus en zeker ook daarbuiten. Daarom blijven we altijd meebewegen met de veranderende wereld en technologieën. De wensen van de klanten evolueren constant en Unexus zorgt dat de nieuwste trends en technieken altijd worden gevolgd en toegepast, hierbij anticiperend op de behoeftes uit de praktijk. Altijd vooruitstrevend en constant verbeteren staan hoog in het vaandel. Recente voorbeelden hiervan zijn het ondersteunen van het vele thuiswerken, spraakherkenning, de chatbot technologie, onze mobile App, de cloud oplossingen en de Microsoft Teams integratie.

Unexus is inmiddels actief in veel verschillende branches. Elke klant krijgt natuurlijk persoonlijke aandacht en een oplossing toegesneden op haar specifieke wensen. De bedrijfsstructuur van Unexus zorgt voor razendsnelle ondersteuning en een flexibele manier van werken die onze klanten uitermate goed waarderen. Meer dan 50 woningcorporaties en vele nationale en internationale organisaties hebben Unexus dan ook het vertrouwen gegeven en gebruiken het modulaire platform met haar uitgebreide rapportage- en analysemogelijkheden.

Kortom; er staat een fantastisch uitgangspunt voor de volgende 10 jaar Unexus. Helaas valt het jubileum in een tijd waarin feestjes online zijn en de felicitaties op afstand. We hopen tegen het einde van het jaar alsnog uitgebreider stil te staan bij deze heugelijke gebeurtenis; Want er is een heleboel om te vieren en trots op te zijn.

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen