Nieuws

Unexus introduceert: International Partner Manager Ton van den Biggelaar

Een goede onderlinge verbinding maken en contact leggen is erg belangrijk, privé maar zeker ook zakelijk. Brabantse gezelligheid gekoppeld aan jarenlange internationale Telecom expertise, maken van onze nieuwe International Partner Manager Ton van den Biggelaar een perfect voorbeeld hiervan. Ton is geboren en getogen in Tilburg en heeft in zijn loopbaan tot nu toe, business gedaan in elk van de 6 werelddelen en in meer dan 50 landen. Daar heeft Ton de basis gelegd om de voortdurende groei van Unexus internationaal te gaan begeleiden en tegelijkertijd de partner performance en sales te verhogen

Met een werkverleden als director services & operations bij bedrijven als KPN, Ericsson en Cisco is Ton heel erg vertrouwd binnen de Telecom en ICT-wereld. Zo stond hij altijd vooraan om de constante veranderingen in die branches van binnenuit te managen en nieuwe ontwikkelingen van 1G tot aan 5G en Cloud te implementeren. Deze jarenlange ervaringen over de hele wereld heeft voor de nodige expertise en skills in met name managed services en sales gezorgd.

Wij als Unexus zijn blij en trots dat we stappen blijven maken met de groei en de constante verbetering van de organisatie. Ton zal met zijn brede internationale ervaring, bij Unexus gaan zorgen voor verdere optimalisatie van de internationale partnersamenwerkingen door processen en partners te evalueren en waar nodig te verbeteren om zodanig een Partner-Ecosysteem te creëren, zodat zij, gesteund door de Unexus organisatie in Nederland optimaal kunnen presteren.

Ton vertelt:

“Ik was vanaf de eerste ontmoeting met Wim en Bert onder de indruk van de business drive, maar ook de innovatiekracht die Unexus als organisatie uitstraalt. Als geen ander weet ik dat te waarderen in een zeer competitieve ICT en Telecom wereld en dat kan alleen met motivatie, focus en hard werken worden bereikt. In mijn eerste weken binnen Unexus heb ik kennis gemaakt met de fantastische mensen achter dat succes en ben er trots op dat mij het vertrouwen is gegeven om bij te dragen tot nog meer succes met de international partners.”

Van harte welkom Ton.

 

Wil je graag contact met Ton? Hij hoort graag van je en is benieuwd naar alle suggesties.

L: LinkedIn / E: ton.van.den.biggelaar@unexus.nl / T: 06 5162 6235

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen