unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Unexus introduceert: International Partner Manager Ton van den Biggelaar

Een goede onderlinge verbinding maken en contact leggen is erg belangrijk, privé maar zeker ook zakelijk. Brabantse gezelligheid gekoppeld aan jarenlange internationale Telecom expertise, maken van onze nieuwe International Partner Manager Ton van den Biggelaar een perfect voorbeeld hiervan. Ton is geboren en getogen in Tilburg en heeft in zijn loopbaan tot nu toe, business gedaan in elk van de 6 werelddelen en in meer dan 50 landen. Daar heeft Ton de basis gelegd om de voortdurende groei van Unexus internationaal te gaan begeleiden en tegelijkertijd de partner performance en sales te verhogen

Met een werkverleden als director services & operations bij bedrijven als KPN, Ericsson en Cisco is Ton heel erg vertrouwd binnen de Telecom en ICT-wereld. Zo stond hij altijd vooraan om de constante veranderingen in die branches van binnenuit te managen en nieuwe ontwikkelingen van 1G tot aan 5G en Cloud te implementeren. Deze jarenlange ervaringen over de hele wereld heeft voor de nodige expertise en skills in met name managed services en sales gezorgd.

Wij als Unexus zijn blij en trots dat we stappen blijven maken met de groei en de constante verbetering van de organisatie. Ton zal met zijn brede internationale ervaring, bij Unexus gaan zorgen voor verdere optimalisatie van de internationale partnersamenwerkingen door processen en partners te evalueren en waar nodig te verbeteren om zodanig een Partner-Ecosysteem te creëren, zodat zij, gesteund door de Unexus organisatie in Nederland optimaal kunnen presteren.

Ton vertelt:

“Ik was vanaf de eerste ontmoeting met Wim en Bert onder de indruk van de business drive, maar ook de innovatiekracht die Unexus als organisatie uitstraalt. Als geen ander weet ik dat te waarderen in een zeer competitieve ICT en Telecom wereld en dat kan alleen met motivatie, focus en hard werken worden bereikt. In mijn eerste weken binnen Unexus heb ik kennis gemaakt met de fantastische mensen achter dat succes en ben er trots op dat mij het vertrouwen is gegeven om bij te dragen tot nog meer succes met de international partners.”

Van harte welkom Ton.

 

Wil je graag contact met Ton? Hij hoort graag van je en is benieuwd naar alle suggesties.

L: LinkedIn / E: ton.van.den.biggelaar@unexus.nl / T: 06 5162 6235

Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen