Nieuws

Unexus Cloud toegepast bij telefooncentrale Woningcorporatie de Alliantie

Van on-premise naar de Unexus SaaS omgeving 

Het on-premise Unexus telefonie platform van woningcorporatie de Alliantie is gemigreerd naar de Unexus cloud. Hiermee kiest de Alliantie ervoor om de snelheid in telefonie te behouden en tegelijkertijd te investeren in een moderne centrale. De cloud biedt daarnaast voordelen voor onze klant op het gebied van veiligheid, redundantie en gemak waardoor meer tijd en ruimte ontstaat om te focussen op andere bedrijfsprocessen.

Voorbereid op de toekomst

Met deze migratie en de integraties met Azure en Microsoft 365 die daarnaast ook zijn gemaakt, hebben wij voor de Alliantie een stevige basis gelegd voor het optimaliseren van haar klantcontact. De woningcorporatie is met deze modernere inrichting van de centrale beter voorbereid op de toekomst.

Huurders

De migratie is goed verlopen. Medewerkers van de klantenservice konden op de maandagochtend zonder al te veel problemen de werkdag beginnen. Zij zullen merken dat met deze overstap de achterkant moderner is ingericht. Dit betekent voor medewerkers van de Alliantie dat het gebruiksgemak en het belgemak is toegenomen. Met als doel het klantcontact voor medewerkers makkelijker te maken en zo de huurder nog beter te woord kunnen staan.  

Benieuwd naar onze oplossingen?

Unexus Connect is in-house ontwikkeld en gebaseerd op de meest recente Microsoft technologieën. Door gebruik te maken van open standaarden is maximale compabiliteit gegarandeerd. Zo past de software van Unexus in iedere moderne ICT infrastructuur.

Unexus klantendag

Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC

De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Dat er veel ontwikkelingen zijn binnen bereikbaarheid is wel duidelijk. Tijdens onze klantendag namen we de bezoekers mee in onze eigen ontwikkelingen, trends die wij spotten op het gebied van bereikbaarheid en de toekomst van hybride werken met Microsoft Teams. We zijn geïnspireerd om meer met werkgeluk bezig te gaan en er is een getekend verslag van de dag gemaakt!

Meer lezen
Microsoft Teams integratie

Unexus integreert met Microsoft Teams

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Unexus Academy

Nieuw: klassikale trainingen

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen