Stek is een woningcorporatie die actief is en investeert in de Bollenstreek (o.a. Lisse, Hillegom en Noordwijk). Met 12.000 verhuurbare eenheden opereert Stek uitsluitend in de sociale huursector. De organisatie zoekt altijd naar manieren om haar inzet voor de huurders dichtbij en persoonlijk te maken. Het is belangrijk voor Stek om deze waardes ook na te streven in het klantcontact.

Klant sinds 2015

Stek is al sinds 2015 klant bij Unexus. Bij de start van de samenwerking liep Stek ertegenaan dat haar toenmalige telefooncentrale alleen een vaste lijn bood. Slechts twee telefonistes konden de telefoontjes van de huurders doorschakelen naar de backoffice. Het systeem was technologisch verouderd en er was ook geen inzicht in de beschikbaarheid van medewerkers.  

Stek kwam uit bij Unexus om de beschikbaarheid (presence) binnen de organisatie continue in beeld te brengen. Dit maakte gelijk veel meer mogelijk in telefonie. Zo realiseert Stek nu met het Unexus Connect platform een goede bereikbaarheid en inzicht in de beschikbaarheid. Ook de diverse koppelingen met andere systemen zorgen voor een goede informatievoorziening. Medewerkers werken flexibeler werken door een integratie met vast-mobiel bellen. De ISDN-telefoonlijn is vervangen door IP-telefonie.

Organisatiegroei

In de jaren na 2015 groeide Stek als organisatie. Verschillende fusies zorgden ervoor steeds meer medewerkers in dienst en zo groeiden ook de huurdersaantallen. Bereikbaarheid werd nóg belangrijker. Het gebruik van het Unexus Connect platform gaf Stek een goede basis om in 2017 het Klant Contact Centrum (KCC) op te richten en verder door te ontwikkelen.

Al jaren tevreden samenwerking

Een aantal jaar verder in de samenwerking zijn Van Egmond en Van der Zee nog steeds ontzettend tevreden met de samenwerking tussen Unexus en Stek.

We merken dat vanuit Unexus overal over wordt meegedacht. We zijn daarom echt partners. Hoe kunnen we de dingen verbeteren? Zo wordt ook meegedacht over de headsets die het beste matchen met onze telefonie”.

Arjen van der Zee (ICT-coördinator)

Lees de hele klantcase

Rechts op deze pagina vindt u de knop om de volledige klantcase te downloaden, waarin Marlys en Arjen meer vertellen over de gekozen oplossingen en een blik werpen op de toekomst van het KCC.

Marlys van Egmond en Arjen van der Zee voor de ingang van hun hoofdkantoor in Lisse.

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

Oplossing

  • Unexus Connect

  • Presence Management

  • Gespreksopname voor coaching

  • Mobiel tenzij

  • Google Voice callflows

  • Rapportagetool

Integratie

  • FOX