GGD Brabant-Zuidoost heeft ervoor gekozen te gaan werken met het Unexus Communicatie Platform. Gekozen is voor een geïntegreerde telefonie- en contactcenter oplossing, die wordt gekoppeld aan de verschillende systemen die bij de GGD op dit moment in gebruik zijn (zoals Skype en Outlook).

Stabiele en optimale bereikbaarheid zijn sleutelwoorden voor veel organisaties. GGD Brabant-Zuidoost heeft Unexus gevraagd haar bereikbaarheid te optimaliseren en om de moderne communicatie vorm te geven.

Over GGD Brabant-Zuidoost

Van de website: “De GGD Brabant-Zuidoost streeft – onder regie van de gemeenten – door middel van preventie naar gezondheidswinst van alle inwoners, om zo een bijdrage te leveren aan de kwaliteit van hun leven en zelfredzaamheid te vergroten. Wij zijn een proactieve, innovatieve en resultaatgerichte organisatie. Onze dienstverlening betreft gezondheid, preventie en snelle interventie, is professioneel en betrouwbaar en komt tot stand vanuit de wens van de klant en in dialoog met onze opdrachtgevers en samenwerkingspartners”.

Modulair Alles-in-Eén

Vanaf februari 2018 is GGD Brabant-Zuidoost overgestapt op het Unexus Connect platform voor vaste én mobiele telefonie. Daarnaast is een Office 365 koppeling gemaakt waardoor het mogelijk is om handmatig de beschikbaarheid (presence) in te stellen, óf om dit automatisch door Outlook te laten updaten.

Vrijheid van werken

De gebruikers van GGD Brabant-Zuidoost hebben dankzij Unexus Connect meer vrijheid van werken; op welke locatie, op welk tijdstip en via welk device gewerkt wordt, ligt helemaal aan de persoonlijke voorkeuren van de gebruiker. Het Unexus Platform biedt een eenvoudige oplossing om gemakkelijk (samen) te werken.

Interesse in een demonstratie van het Unexus Communicatie Platform?

Oplossing

  • Unexus Connect

  • Vast-Mobiel Integratie

  • Presence Management

Integratie

  • Office 365