unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Ontdek waarom meer dan 50 woningcorporaties voor Unexus kiezen

Dankzij het in ons gestelde vertrouwen en de jarenlange ervaring zijn wij als Unexus inmiddels experts binnen de woningcorporatiesector. Met die relevante en actuele vakkennis kunnen we adequaat acteren op alle specifieke wensen en ontwikkelingen. Wij weten wat er speelt binnen de branche en werken samen met onze meer dan 50 woningcorporatieklanten om, nu en in de toekomst, perfect aan te sluiten op hun behoeftes. Om ook nieuwe woningcorporaties te laten kennismaken met Unexus en ons communicatieplatform, doen wij op dinsdag 11 mei mee mee aan de CorporatieGids LIVE Online kennisdag. Deze dag is gratis (online) te bezoeken voor medewerkers van woningcorporaties en vormt een perfecte gelegenheid om snel veel relevante kennis op te doen en je eventuele vragen aan ons te stellen.

In onze kennissessie ‘Unexus: Bereikbaarheid anders organiseren’ gaan we in op actuele thema’s. Zo bespreken we de werking van telefonie in een thuissituatie, het gebruik van kanalen als chat en WhatsApp, de nieuwe Teams integratie en het zicht houden op de beschikbaarheid van je collega’s. Verder belichten we natuurlijk de vele mogelijkheden van het platform, de toekomstige ontwikkelingen en kom je te weten waarom Unexus Connect het meest gebruikte telefonieplatform binnen de corporatiebranche is.

Werk je bij een woningcorporatie of ken je iemand die bij een corporatie werkt en geïnteresseerd is in het onderwerp? Meld je ook aan en luister welke voordelen Unexus jouw corporatie kan bieden. We zien jullie graag online op dinsdag 11 mei bij onze sessie.

Registreer je via de onderstaande knop en tot dan!

Neem vrijblijvend contact op om te ondervinden wat Unexus voor jouw corporatie, of andere organisatie, kan betekenen.

E: info@unexus.nl / T: 088 7620 400

Presentatie Unexus CorporatieGids LIVE Online kennisdag wide
Microsoft Teams integratie

Unexus Teams Client

Ons systeem baseert zich op een omnichannel platform met Microsoft technologie zodat alle contactkanalen integreren en worden samengebracht. De koppeling met Microsoft Teams maakt het voor de gebruikers nog makkelijker om plaats- en tijdsonafhankelijk samen te werken. Bij Unexus kiest u met de Unexus Teams Client of bij Microsoft Teams integraties voor één klantcontactplatform waarbij alle telefonie- en communicatiestromen samenkomen.

Meer lezen
Business Intelligence

Unexus Connect BI Template

Met Unexus Connect verzamel je iedere dag waardevolle data over iedere telefonische en omnichannel interactie. Deze data is een goudmijn om klantprocessen in kaart te brengen, knelpunten zichtbaar te maken en uiteindelijk de processen te optimaliseren. Unexus Connect biedt nu een BI-template waardoor een grote hoeveelheid beschikbare data wordt ontsloten. Bekijk nu in één oogopslag de belangrijke KPI’s van je organisatie, en verbeter je klantcontact! 

Meer lezen
WhatsApp

WhatsApp voor business

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Microsoft Teams

Hybride werken met Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen!

Meer lezen
Kennis

Vóórbij het klant contact centrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Meer lezen