Unexus, leverancier van het omni-channel klantcontact platform, zorgt voor constante updates en innovaties aan zowel haar platform als de bijbehorende apps. Dit keer is de website onder handen genomen. Een fris(ser) design en een verbeterde gebruikerservaring ligt aan de basis van de nieuwe website.

Een frisse, nieuwe uitstraling en een slimme webshop – zo blijven we onze klanten maximaal bedienen en laten we duidelijk zien wat we kunnen bieden!

Wim Pullens – Directeur

Webshop

Belangrijke toevoeging aan de website is de nieuwe webshop – waarbij het voor onze klanten gemakkelijk mogelijk is gemaakt om hardware te bestellen. Telefoontoestellen en/of headsets en accessoires zijn beschikbaar in de webshop. Klanten ontvangen een inlog waarmee de webshop beschikbaar wordt. Hierdoor is het bestelproces eenvoudig gemaakt – bestellingen worden achteraf maandelijks gefactureerd.

Klantervaring

Klanten van Unexus hebben vaak de vraag welke hardware het beste aansluit bij hun specifieke wensen en processen. De Unexus consultants kunnen hier vaak een goed en specifiek antwoord op geven – sommige merken en producten zijn uitgebreid getest door de Unexus specialisten. Speciaal hiervoor is een aantal producten aangemerkt met ‘Aanbevolen door Unexus’, waarbij een gegarandeerde ‘connectie’ is tussen het Unexus Connect platform en deze geselecteerde hardware.

Website

De vernieuwde website van Unexus is op 2 april gelanceerd. www.unexus.nl is nu te bekijken in de vernieuwde omgeving. Vanaf dat moment is ook de webshop beschikbaar: www.shop.unexus.nl.

Voor vragen over de website of webshop van unexus, neem vooral contact met ons op: marketing@unexus.nl

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...