Een goede onderlinge verbinding maken en contact leggen is erg belangrijk, privé maar zeker ook zakelijk. Brabantse gezelligheid gekoppeld aan jarenlange internationale Telecom expertise, maken van onze nieuwe International Partner Manager Ton van den Biggelaar een perfect voorbeeld hiervan. Ton is geboren en getogen in Tilburg en heeft in zijn loopbaan tot nu toe, business gedaan in elk van de 6 werelddelen en in meer dan 50 landen. Daar heeft Ton de basis gelegd om de voortdurende groei van Unexus internationaal te gaan begeleiden en tegelijkertijd de partner performance en sales te verhogen

Met een werkverleden als director services & operations bij bedrijven als KPN, Ericsson en Cisco is Ton heel erg vertrouwd binnen de Telecom en ICT-wereld. Zo stond hij altijd vooraan om de constante veranderingen in die branches van binnenuit te managen en nieuwe ontwikkelingen van 1G tot aan 5G en Cloud te implementeren. Deze jarenlange ervaringen over de hele wereld heeft voor de nodige expertise en skills in met name managed services en sales gezorgd.

Wij als Unexus zijn blij en trots dat we stappen blijven maken met de groei en de constante verbetering van de organisatie. Ton zal met zijn brede internationale ervaring, bij Unexus gaan zorgen voor verdere optimalisatie van de internationale partnersamenwerkingen door processen en partners te evalueren en waar nodig te verbeteren om zodanig een Partner-Ecosysteem te creëren, zodat zij, gesteund door de Unexus organisatie in Nederland optimaal kunnen presteren.

Ton vertelt:

“Ik was vanaf de eerste ontmoeting met Wim en Bert onder de indruk van de business drive, maar ook de innovatiekracht die Unexus als organisatie uitstraalt. Als geen ander weet ik dat te waarderen in een zeer competitieve ICT en Telecom wereld en dat kan alleen met motivatie, focus en hard werken worden bereikt. In mijn eerste weken binnen Unexus heb ik kennis gemaakt met de fantastische mensen achter dat succes en ben er trots op dat mij het vertrouwen is gegeven om bij te dragen tot nog meer succes met de international partners.”

Van harte welkom Ton.

 

Wil je graag contact met Ton? Hij hoort graag van je en is benieuwd naar alle suggesties.

L: LinkedIn / E: ton.van.den.biggelaar@unexus.nl / T: 06 5162 6235

Lees ook

Christiaan Koenders (Ymere): Omnichannelplatform voor betere klantbediening

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

De toekomst van bereikbaarheid

Het klant contact centrum (KCC) is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. Vroeger werden klanten voornamelijk bediend via telefoonlijnen, maar tegenwoordig ...

DeltaWonen gaat samenwerking met Unexus aan

Wij worden blij van nieuwe klanten die vertrouwen hebben in onze dienstverlening. Woningcorporatie DeltaWonen heeft recent besloten om in het ...

Dichtbij de huurder met meerdere contactkanalen en Teams Calling

We zijn erg blij dat we sinds kort kunnen bijdragen aan uitstekend klantcontact voor Woningcorporatie Ymere! Ymere werkt volledig met ...

Maak kennis met onze gloednieuwe accountmanager Martin

In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben ...

Thomas Dijkstra (Zayaz): Omnichannelcommunicatie omarmen om de huurder in één keer goed te helpen

Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen ...