WonenBreburg kiest voor Unexus

WonenBreburg heeft voor haar nieuwe telefonieplatform gekozen voor het volledig geïntegreerde omnichannel platform van Unexus. De woningcorporatie wil hiermee de dienstverlening richting klanten verbeteren en de interne processen efficiënter maken. Naast telefonie wordt ook de e-mail automatisch en slim gerouteerd door de oplossing van Unexus. Tevens wordt de Quality Management-module afgenomen om zowel het klantgedrag…

Lees verder

JGZ Zuid-Holland West kiest voor Unexus

JGZ Zuid-Holland West adviseert en begeleidt bij het opgroeien en opvoeden van kinderen en jongeren en verleent preventieve medische zorg. Dit betekent dat JGZ ZHW kijkt naar álle kinderen; kinderen waar het goed mee gaat en kinderen waar (tijdelijk) zorgen over zijn. De 250 medewerkers werken dagelijks met volle inzet op 28 locaties in de…

Lees verder

Gemeente Montferland kiest Unexus

De gemeente Montferland bevindt zich in het oosten van de provincie Gelderland. Montferland heeft een oppervlakte van ca. 110 km² en telt ruim 35.000 inwoners. Het gemeentebestuur is gevestigd in Didam. Hier werken ongeveer 325 medewerkers, verdeeld over 8 afdelingen. Om te zorgen dat de bereikbaarheid van de gemeente optimaal bereikbaar blijft, is gekozen voor…

Lees verder
Renault Nieuwendijk

Renault Nieuwendijk kiest voor Unexus

Renault Nieuwendijk is sinds 1980 een begrip in de regio in de mobiliteitsbranche. Het familiebedrijf begon in Aalsmeer en is in de loop der jaren uitgebreid met vestigingen in Amstelveen, Uithoorn, Hoofddorp, Hillegom en Lijnden. Sinds de oprichting heeft Nieuwendijk altijd een focus gehad op het blijven innoveren op het gebied van organisatorische en technische ontwikkelingen.…

Lees verder
Omnia Wonen kiest voor Unexus

Omnia Wonen kiest voor Unexus

Omnia Wonen biedt maatwerk in wonen, zodat alle klanten betere kansen krijgen op zelfstandigheid. Omnia biedt woningen aan in de omgeving van Noord West Veluwe en de gemeente Amersfoort. Omnia Wonen kiest voor Unexus Woningbouwvereniging Omnia sluit zich aan in de lange rij woningbouwverenigingen die werken met de flexibele Klantcontactcenteroplossing van Unexus. Dankzij het Unexus platform…

Lees verder

Unexus en Meester bundelen krachten in UM Telecom

Vanaf 1 juli 2018 combineren Unexus Contact Solutions en Meester Electronics een deel van de activiteiten onder de noemer UM Telecom. Zowel alle telecom diensten van Meester Electronics, als de vaste, mobiele en internet abonnementen van Unexus zullen worden ondergebracht in deze nieuwe organisatie. MVNO UM Telecom is een zogenaamde MVNO; een Mobile Virtual Network Operator,…

Lees verder
GDPR AVG compliant

Unexus Update 10.813 AVG GDPR Compliant

Vanaf 25 mei 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing. Dat betekent dat er vanaf die datum dezelfde privacywetgeving geldt in de hele Europese Unie. De Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) geldt dan niet meer. AVG of GDPR De AVG is ook wel bekend onder de Engelse naam: General Data Protection Regulation (GDPR). Unexus…

Lees verder

Woningcorporaties kiezen voor Omni-Channel

Bedrijven en organisaties kiezen er steeds vaker voor om hun klantenservice uit te breiden naar een Omni Channel oplossing. Hierbij worden diverse messaging kanalen (zoals Facebook, Facebook Messenger, webchat en WhatsApp) ingezet als extra communicatiekanalen (naast telefonie en e-mail). Hierdoor ontstaat een heel andere dynamiek in klantcontact. Deze wordt door klanten als zeer prettig wordt ervaren.…

Lees verder

Centrada kiest voor Unexus

Woningcorporatie Centrada is een woonstichting met bijna 9.000 verhuureenheden en ongeveer 75 medewerkers in Lelystad. Deze woningcorporatie heeft een unieke positie in Lelystad: bijna alle sociale huurwoningen in de stad zijn in hun bezit. Op elk front wordt gewerkt om de klant centraal te stellen – hiervoor wordt actief samengewerkt met klanten, de gemeente en andere…

Lees verder