unexus-contact-solutions-header

Nieuws

Lefier: Inzetten op persoonlijke digitale communicatie met Unexus

In de laatste editie van het CorporatieGids magazine is woningcorporatie Lefier aan het woord over hoe ze proberen de huurder naar het digitale kanaal te verleiden, om zo meer tijd over te hebben voor de complexe vraagstukken. Lefier, verantwoordelijk voor ruim 31.000 woningen in Groningen en Drenthe, zet vol in op digitale communicatie. Adviseur klantenservice Elly Abeling en Adviseur informatievoorziening René Rademaker vertellen over de multichannel communicatiestrategie en de daarbij horende uitdaging om alle contacten met de huurder juist vast te leggen. De uitgebreide rol van Unexus hierin komt uiteraard ook meermaals naar voren.

Adviseur klantenservice, Elly Abeling en Adviseur informatievoorziening, René Rademaker:

Op de vraag hoe Lefier haar communicatie heeft ingericht, vertelt René: “We maken onder andere gebruik van de oplossingen van Unexus. Niet alleen via telefonie maar bijvoorbeeld ook voor e-mailafhandeling. Daarbij maken we gebruik van sturingsinformatie om onszelf continu te verbeteren. Bijvoorbeeld door de hoeveelheid telefoontjes, de afhandeltijd, onderwerpen of het percentage doorschakelingen te analyseren.”

Lefier heeft daar onlangs ook kwaliteitsmonitoring van Unexus aan toegevoegd, vult Elly aan. “Dit houdt in dat gesprekken met huurders worden opgenomen, wat we vervolgens kunnen gebruiken in trainingen om onszelf te verbeteren. Door deze gesprekken terug te luisteren en daar feedback op te geven, kijken we wat goed en fout gaat en hoe we dat in de toekomst beter kunnen aanpakken. Daarnaast verwachten we dat in de toekomst telefonische gesprekken gemiddeld langer en complexer worden omdat eenvoudige vragen online worden beantwoord. Dan geeft kwaliteitsmonitoring ons de handvatten hierop voorbereid te zijn.”

Bekijk het hele artikel hier, of download het hier, en lees wat Elly en René nog meer vertellen.

Deel deze pagina

Dit is Unexus

Unexus gaat partnerschap aan met CM.com

Unexus is een strategische samenwerking met CM.com aangegaan om zo de WhatsApp Business Solution via CM.com in ons platform aan te bieden. Met het partnership onderstreept Unexus de toewijding aan het vinden van solide partners met een meerwaarde voor onze klanten. De WhatsApp Business Solution is een waardevol en doeltreffend kanaal om de klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Meer lezen
Dit is Unexus

Unexus Connect integreert met Microsoft Teams

Zoals onze klanten van ons gewend zijn lopen we voorop met het integreren van (bedrijfs-)applicaties met ons Unexus Connect platform. Unexus Connect biedt nu dan ook een handige integratie met Microsoft Teams. Nooit meer gissen naar de aanwezigheidsstatus van collega’s of doorverbonden gesprekken tijdens een Teams meeting. Werken met Unexus Connect en Microsoft Teams helpt om de samenwerking binnen uw organisatie naar een hoger niveau te tillen.

Meer lezen
Dit is Unexus

Unexus verwelkomt de 50ste woningcorporatie als klant

We zijn inmiddels specialist binnen de woningcorporatiesector. In dit kader melden wij met trots en groot genoegen dat we recent onze 50ste woningcorporatie als klant hebben verwelkomt. Wij weten wat er speelt binnen de branche en werken samen met onze klanten om perfect aan te sluiten op de behoeftes. Een mijlpaal is geslagen; Nu op weg naar de volgende 50 woningcorporaties!

Meer lezen