Maak klantcontact met Unexus Connect

Ze de klant centraal met ons Omnichannel Klantcontact Platform waarbij persoonlijke aandacht en moderne technologie hand in hand gaan.

Grip op elk gesprek, ongeacht kanaal

De groeiende stroom aan communicatiekanalen biedt ongekende kansen – mits je alles goed organiseert. Anders dreigt verwarring, gemiste signalen en gefrustreerde klanten én medewerkers. Unexus Connect brengt orde in deze chaos. Ons platform verenigt al je communicatiekanalen – van telefonie tot chat en AI-oplossingen – in één overzichtelijk systeem. Zo creëer je een naadloze klantreis en geef je medewerkers de tools om uit te blinken in service. Ontdek hoe wij jouw klantcontact slimmer, effectiever en toekomstbestendig maken.

  • Toekomstbestendig

    Oplossingen met het oog op vandaag en morgen

  • Omnichannel

    Het beste klantcontact op elk kanaal

  • Klanttevredenheid

    Klanten worden beter én sneller geholpen

  • Eindeloos integreren

    Standaard integraties met ERP, CRM, KVS, Teams, 365 en meer

youtube-video-thumbnail

U bent in goed gezelschap!

0

Enthousiaste collega's

0

Tevreden klanten

0

Actieve seats

0

Standaard integraties

Alles in één platform

Microsoft Teams integratie

Creëer je contact center met Microsoft Teams en het Unexus platform als basis. Manage je bereikbaarheid, breid uit met Teams Calling en integreer Teams in je applicaties.

Iso-9001-behaald-Unexus

Omnichannel Contact Center

Richt je contact center in voor telefonie, e-mail, SMS, webchat, What'sApp en Facebook messenger.

20221021_121408

Microsoft Teams calling

Richt je externe telefonie in met Microsoft Teams Direct Routing en bundel de voordelen van Unexus Connect en MS Teams.

Zakelijke telefonie

Upgrade je telefooncentrale naar de cloud. Breid uit met mobiele telefonie, vast-mobiele telefonie en vaste lijnen.

360º klantbeeld

Gebruik de agent screen pop-up met uitgebreide details over de beller. Deze informatie is uit te breiden met elke applicatie integratie.

Bereikbaarheid

Overzie de beschikbaarheid van alle medewerkers in één oogopslag. Medewerkers kunnen aangeven wanneer ze vragen kunnen oppakken en wie er het beste oproepbaar is voor klanten.

Microsoft 365 integratie

Mogelijkheid om volledig Microsoft 365 gebaseerd te werken.

Hosting in de Unexus Cloud

Kies ervoor om de hosting bij ons onder te brengen in de Unexus Cloud. We voegen je graag toe aan onze lijst met tevreden klanten.

Business Intelligence

Meten is weten dus data is goud?! Met ons BI-template beantwoord je de vragen die je hebt over je eigen bereikbaarheid.

Klantcases

Woonplus

Woonplus Schiedam maakt gebruik van Unexus Connect met vast-mobiel integratie, presence management, text-to-speech call flows en de rapportagetool. De text-to-speech ...

Stek

Stek is een woningcorporatie die actief is en investeert in de Bollenstreek (o.a. Lisse, Hillegom en Noordwijk). Met 12.000 verhuurbare ...

Waardwonen

Over Waardwonen Waardwonen, gevestigd in Huissen, Gelderland, is een woningcorporatie die onderdak biedt aan bijna 4.000 huishoudens in Lingewaard en ...

Thuisvester

Thuisvester is een woningcorporatie met ruim 13.500 vhe’s. Het telefonie concept is flexibele werkplekken, “mobiel tenzij …” en dient een ...

GGD Brabant-Zuidoost

GGD Brabant-Zuidoost heeft ervoor gekozen te gaan werken met het Unexus Communicatie Platform. Gekozen is voor een geïntegreerde telefonie- en ...

Gemeente Venlo

KCC Gemeente Venlo gebruikt omnichannel omgeving Unexus Connect Al een tijd lag er bij Gemeente Venlo de vraag voor een ...

De Sleutels

Als klantconsulent afwisselend thuis- of op kantoor werken, en toch altijd bereikbaar blijven? Woningcorporatie De Sleutels vond dat dit moest ...
WonenBreburg Klantcase Unexus

WonenBreburg

Samenwerking sinds 2018 In 2018 begint WonenBreburg, een woningcorporatie met vestigingen in Tilburg en Breda, haar samenwerking met Unexus. De ...

Ymere

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...