unexus-contact-solutions-header

News

De veranderende rol van het KCC

Wat is momenteel de grootste uitdaging voor klantcontactcentra? En hoe zet je dat om in kansen? Daarover ging het KCC-Congres twee weken geleden in Bussum. Wij waren voor deze editie partner van CKC Seminars. Er is een uitverkochte editie met ruim 200 deelnemers, sprekers en standhouders neergezet!

Praktijkervaringen zijn uitgewisseld van binnen en buiten de publieke sector: van gemeente, waterschap, ministerie, veiligheidsregio, ZBO, politie en woningcorporatie tot aanverwant het zorg- en onderwijsdomein. In deze blog vertellen we u meer over de veranderende rol van het KCC en over de intelligente oplossingen die wij bieden.

Vóórbij het klantcontactcentrum

Tegenwoordig is het voor klanten steeds vanzelfsprekender om contact te zoeken via diverse kanalen. De noodzaak dat organisaties hierin meebewegen is daardoor ook gegroeid. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor bewoners, burgers of klanten veel vragen hebben en behoefte hebben aan contact op hun eigen manier en op hun eigen tijd. Dit betekent dat veel KCC’s de overstap maken naar een klantcontactsysteem waarbij de klant en zijn of haar vraag voorop staat.

Lessons learned in de afgelopen tijd

Tijdens het congres presenteerden vier van onze klanten hoe zij de afgelopen tijd gebruik maakten van onze services en slimme integraties voor een klantgericht klantcontactsysteem. Hoe zorgt u ervoor dat hybride en flexibel kunt werken als team, terwijl de vraag van de klant altijd vooraan blijft staan?

Zo vertelde Tim Spijksma van GGD Brabant Zuid-Oost over de veranderingen in het KCC door de COVID-19 crisis. Het KCC is professioneler en wendbaarder geworden, juist dankzij deze uitdagende tijd. Met het platform Unexus Connect en de integraties die zijn gemaakt heeft de GGD Brabant Zuid-Oost de overstap kunnen maken naar hybride én klantgericht werken. We zijn ontzettend trots dat we daaraan hebben bijgedragen.

Bent u benieuwd naar de oplossingen van Unexus die GGD Brabant Zuid-Oost dagelijks gebruikt? In onze klantcase leest u er meer over. Deze kunt u hieronder downloaden.

Altijd bereikbaar, altijd beschikbaar

Op het congres hadden we zelf ook een stand, waar we geïnteresseerden vertelden over plaats onafhankelijk werken en hoe je je klantenservice daarop kunt inrichten. Met het platform Unexus Connect zijn daarvoor vele mogelijkheden.

Share this page

Microsoft Teams

Unexus Connect integrates with Microsoft Teams

As our customers have come to expect from us, we are leading the way in integrating (business) applications with our Unexus Connect platform. Unexus Connect from now on also offers integration with Microsoft Teams. No more guessing about the presence status of colleagues or getting transferred calls during a Teams meeting. Working with Unexus Connect and Microsoft Teams helps to take collaboration in your organisation to the next level.

Read more
WhatsApp for business

Unexus enters into a partnership with CM.com

Unexus has entered into a strategic partnership with CM.com to offer the WhatsApp Business Solution in its platform through CM.com. With the partnership, Unexus underscores its commitment to finding solid partners that add value to our clients. The WhatsApp Business Solution is a valuable and effective channel to strengthen customer service and improve business results.

Read more
This is Unexus

Unexus welcomes the 50th housing corporation!

We have become specialists within the housing corporation sector. In this context, we are proud and delighted to announce that we recently welcomed our 50th housing corporation as a customer. We know what is going on in the sector and work together with our customers to perfectly meet their needs, now and in the future. A milestone has been reached; now on to the next 50 housing corporations!

Read more