unexus-contact-solutions-header


Unexus

Aanpak

Projectmatige aanpak

Wij doen het werk en nemen de zorg van u over. Bij iedere implementatie gaan we projectmatig te werk. Onze ervaren project managers begeleiden u gedurende het hele proces, van start tot oplevering van een werkende communicatie oplossing. En de nazorg, in de vorm van training, support of monitoring, wordt door de project manager verzorgd.

Professioneel advies

Uw zorg is ónze zorg. Ieder bedrijf is uniek, met specifieke wensen en behoeften die wij eerst in kaart brengen. Daarna gaan we aan de slag om in overleg met de betrokken medewerkers een gedegen advies uit te brengen. Dit kan leiden tot een standaard oplossing (UCS express, UCS professional, of UCS connect), maar misschien is maatwerk meer iets voor uw bedrijf omwille van een bijzondere integratie.

Uw zorg is onze zorg

Wij vinden onze eigen klantenservice en bereikbaarheid heel belangrijk. Wij bieden u verschillende serviceniveaus aan waaruit u kunt kiezen zoals gegarandeerd software onderhoud (software assurance) tot 24/7 all-in support.

Het Unexus supportteam is daarom 24 uur per dag via het hiervoor ingerichte portal beschikbaar. Hier kunt u via een ticket eventuele incidenten melden en de status bekijken van openstaande tickets. Wij bieden verschillende serviceniveaus aan waaruit u kunt kiezen, zoals gegarandeerd software onderhoud (software assurance) of aangepaste responsetijden (24/7). Het supportteam is ook te bereiken via support@unexus.nl.

Daarnaast hebben we sinds kort ook een storingstatuswebsite waarbij u gepland onderhoud en eventuele storingen bij één van onze leveranciers of in onze eigen software kunt inzien.

man hands computer blue checkered shirt